24 - 11 - 2020

Doradca metodyczny - Regina Hadryś

   

              Regina Hadryś    

Zakres:

 edukacja wczesnoszkolna

Dyżur konsultacyjny:

      

Kontakt:

 tel. kom.:  600 244 199

 e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


SIEĆ WSPÓŁPRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

" Pozwólcie dziecku doświadczać po omacku,

wydłużać swe korzenie, eksperymentować i drążyć, dowiadywać się i porównywać,

szukać w książkach i materiałach źródłowych, zanurzać swą ciekawość w kapryśnych głębinach wiedzy,

pozwólcie mu wyruszać w podróże odkrywcze – czasem trudne –

ale pozwalające znaleźć taki pokarm, jaki będzie dla niego pozytywny. ”  

"Gawędy Mateusza”  Celestyn Freinet

 

Składam najserdeczniejsze podziękowania za współpracę i udział w konferencjach,

warsztatach  i innych formach, które organizowałam.

 

 

           
Zapraszam w nowym roku szkolnym 2017/2018 do udziału w kursach tematycznych, jak zwykle praktycznych:).

Ofertę kursów znajdą Państwo w zakładce po lewej stronie

Informator PODN 2017/2018.

 

 Przedstawiam moją ofertę kursów. Proszę zajrzeć do informatora, ile wynosi koszt kursu. Kurs będzie zorganizowany po uzbieraniu odpowiedniej grupy. Zgłoszenia kierujemy do PODN w Kluczborku.

 

KURSY/WARSZTATY

 

1. TEMAT

Ocenianie  kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej –teoria i praktyka.

 

Cel ogólny

- wyposażenie w podstawową wiedzę na temat formy oceniania kształtującego; praktyczne zastosowanie OK w edukacji wczesnoszkolnej i nie tylko.

 

Adresat

Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej. Jeżeli zbierze się grupa nauczycieli z innych przedmiotów wówczas, kurs może zostać dostosowany do danej grupy. 

 

Liczba godzin

10

 

Forma

Kurs

 

2. TEMAT

Ruch rozwijający mózg, ciało i współpracę w grupie.

 

Cel ogólny

- zapoznanie nauczycieli z metodami pracy, które stymulują rozwój dziecka w różnych aspektach..

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

Liczba godzin

8

 

Forma

Kurs

 

3. TEMAT

 

Nauka czytania przez zabawę.

 

Cel ogólny

- zapoznanie z różnymi metodami i formami z terapii pedagogicznej, pedagogiki specjalnej pomocnymi przy nauce czytania; zachęcanie do rozwijania kompetencji czytelniczych oraz upowszechniania czytelnictwa wśród dzieci.

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

 

Liczba godzin

8

 

Forma

Kurs.

 

4. TEMAT

 

Myślę, bo sprawia mi to radość – zabawy, gry w

nauczaniu matematyki.

 

 

Cel ogólny

- zapoznanie z grami i zabawami, które pomagają dzieciom polubić i zrozumieć matematykę.

 

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

Liczba godzin

8

 

Forma

Kurs.

 

5. TEMAT

 

Projekty edukacyjne w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

 

Cel ogólny

- zapoznanie z metodą projektu; pokazanie, jakie możliwości praktyczne daje ta metoda, jak można w ciekawy sposób realizować podstawę programową.

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

Liczba godzin

6

 

Forma

Kurs.

     

 

 

6. TEMAT

Gry stolikowe – matematyka i zabawa. Ciekawy sposób na rozwijanie zdolności matematycznych u dzieci.

 

 

Cel ogólny

- przedstawienie gier stolikowych jako ciekawy sposób na rozwijanie zdolności matematycznych; pokazanie , jak założyć Klub Gier Planszowych w szkole, klasie; wskazanie treści z podstawy programowej z różnych edukacji, które realizujemy w czasie grania w gry planszowe.

 

 

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

Liczba godzin

6

 

Forma

Kurs.

 

7. TEMAT

Zabawy ruchowe, ruchowe ze śpiewem – jako wesoły czynnik integrujący klasę.

 

Cel ogólny

- zapoznanie z zabawami ze śpiewem, które są bardzo prostą a zarazem atrakcyjną formą integrującą grupę w czasie lekcji, wycieczki, itd.

 

 

Adresat

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej.

 

Liczba godzin

4

 

Forma

Kurs.

 

8. TEMAT

 

Jak motywować uczniów do nauki? Metody dyscyplinujące uczniów w klasie.

 

Cel ogólny

- Zapoznanie z różnymi metodami, formami, które pozwalają zdyscyplinować uczniów w klasie, zmotywować do nauki, pobudzić do działania i zachęcić do rozwoju motywacji.

 

 

Adresat

Zainteresowani nauczyciele.

 

Liczba godzin

8

 

Forma

Kurs.