ZAPRASZAMY NAUCZYCIELI NA NASTĘPUJĄCE SPOTKANIA W LISTOPADZIE 2021r.
EDUKACJA |
ZMIANA TERMIU na 16.12.2021 r. godz. 16:30 |
|||||||
Jak rozmawiać z dziećmi o patriotyzmie? |
||||||||
|
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
JĘZYK |
|
|||||||
Jak zorganizować i przeprowadzić wydarzenie szkolne przy użyciu technologicznych aplikacji TIK. Praktyczne przykłady aktywizacji uczniów. Diagnoza potrzeb edukacyjnych nauczycieli |
||||||||
|
Bożena Maliszewska-Kozan |
lub on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE |
|
|||||||
Wykorzystywanie narzędzi, zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne uwzględniając zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci w kształceniu na odległość |
||||||||
|
Dorota |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
PRZEDMIOTY ZAWODOWE, |
|
|||||||
Wycieczki przedmiotowe- możliwości oraz uzyskiwane efekty kształcenia |
||||||||
|
Halina |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
HISTORIA, WOS, ZAINTERESOWANI NAUCZYCIELE |
|
|||||||
Historia lokalna w stylu SLOW |
||||||||
|
Joanna |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
EDUKACJA |
|
|||||||
Kształtowanie postaw prozdrowotnych i prospołecznych u uczniów edukacji wczesnoszkolnej |
||||||||
|
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
MATEMATYKA |
8.12.2021r. godz. 16:00 |
|||||||
Jak urozmaicić lekcję matematyki? Gry i zabawy matematyczne |
||||||||
seminarium |
Agnieszka |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
BIOLOGIA |
9.12.2021r. godz. 17:00 |
|||||||
Podnoszenie jakości edukacji na lekcjach biologii poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 |
||||||||
seminarium |
Iwona Szczepanowska |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
Szkolni doradcy zawodowi, wychowawcy klas, zainteresowani nauczyciele. |
09.12.2021 r. godz. 15.30 |
|||||||
„A to wielka umiejętność umieć odpoczywać” - o stresie, wypaleniu zawodowym i technikach relaksacyjnych |
||||||||
warsztaty |
Aleksandra |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem. |
||||||
CHEMIA |
9.12.2021r. godz. 16:30 |
|||||||
Zmiany w wymaganiach egzaminacyjnych na egzaminie maturalnym z chemii w roku 2022 |
||||||||
seminarium |
Alicja |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
JĘZYK |
13.12.2021r. godz. 16.00 |
|||||||
Lektura jako baza dobrostanu oraz potencjału osobistego ucznia w szkole podstawowej. Diagnoza potrzeb edukacyjnych nauczycieli |
||||||||
seminarium |
Barbara |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
WYCHOWANIE |
13.12.2021r. godz. 17:00 |
|||||||
W jaki sposób można zwiększyć atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego? |
||||||||
konsultacje zbiorowe |
Dariusz |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
BIBLIOTEKA, |
13.12.2021r. godz. 12:00 |
|||||||
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025 Priorytet 3 dla placówek wychowania przedszkolnego, bibliotek szkolnych i pedagogicznych - rozliczanie środków i sprawozdania z realizacji programu |
||||||||
seminarium |
Alicja Wojtaszczyk |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
GEOGRAFIA |
14.12.2021r. godz. 17:00 |
|||||||
Podnoszenie jakości edukacji na lekcjach geografii poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów szczególnie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 |
||||||||
seminarium |
Iwona Szczepanowska |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
KSZTAŁCENIE SPECJALNE |
14.12.2021r. godz. 16.00 |
|||||||
Uczeń z orzeczeniem o kształceniu specjalnym w szkole ogólnodostępnej |
||||||||
seminarium |
Grażyna |
lub on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE |
14.12.2021r. godz. 16:00 |
|||||||
Wykorzystywanie narzędzi, zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne uwzględniając zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci w kształceniu na odległość |
||||||||
seminarium |
Dorota |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów,wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
EDUKACJA |
15.12.2021r. godz. 16:30 |
|||||||
Jak prowadzić zajęcia w edukacji wczesnoszkolnej, aby nie zniechęcać na starcie, czyli rzecz o utrzymaniu ciekawości poznawczej |
||||||||
seminarium |
Zofia |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
JĘZYK |
15.12.2021 r. godz. 17:00 Seminarium odwołane |
|||||||
Dłuższe formy wypowiedzi na maturze. Jak przygotować uczniów do pisania wypracowania i notatki syntetyzującej, jak oceniać prace? |
||||||||
seminarium |
Lidia |
lub on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |
||||||
MATEMATYKA |
15.12.2021r. godz. 16:00 |
|||||||
Jak urozmaicić lekcję matematyki? Gry i zabawy matematyczne |
||||||||
|
Agnieszka |
on-line (MS Teams) aplikacja udostępniona na podstawie zapisów, wejście 15 min. przed rozpoczęciem |